donderdag 21 oktober 2010

Herfstige avond: film, scrabble en boerenbridge



Het weer gaf gister weinig aanleiding te denken dat het hier richting de zomer gaat: het waaide, regende en was bar koud. Maar ik zal niet zielig doen, we hebben een heerlijke avond gehad. Prachtige film gekeken: "Boy". Een Nieuw Zeelandse productie die in maart van dit jaar is uitgekomen. Mooie mix van fantasie en werkelijkheid, ontroerend en grappig.
Ik had eind van de middag nog even twee uur geslapen en voelde me eigenlijk wel fit. Dus na de film stelde Arnica voor een potje Scrabble te doen, ook erg gelachen. En daarna kwamen de kaarten op tafel en is mij boerenbridge geleerd. Toen ik had gewonnen was het opeens bedtijd ... ;-)

De trailer van de film "Boy":



Potje Scrabble (bonuspunten voor wie ziet welk woord Arnica nog even heeft aangepast toen ik de camera ging halen):

Geen opmerkingen: