zondag 24 augustus 2008

Rondje polder Boterhuis, 7 km

Ondanks goede voornemens is het er in het weekend niet van gekomen om er echt op uit te gaan. Het was ook geen aantrekkelijk fietsweer, de ochtenden waren fris, ´s middag was het warm en drukkend en de lucht zag er steeds dreigend uit.
Vanavond had ik toch een beetje spijt en heb ik mijn fiets met een omweg in de schuur gezet. Even Leiderdorp in en via de weg door polder Boterhuis weer richting de Zijl en naar huis. Niet ver, maar toch altijd een leuk rondje, veel schapen in de wei.
Ik heb mijn nieuwe fiets nu een week en inclusief de ritjes van en naar het werk toch al meer dan 50 kilometer op de teller. Het fietscomputertje heb ik nog wel iets bij moeten stellen. Ik vond dat ik wel erg snel ging en na even zoeken op internet kwam ik er achter dat er een fout zit in de tabel voor het invoeren van de wielomtrek. Opnieuw gemeten en berekend, volgens mij is het nu beter.
Terwijl ik dit zit te typen begint het te regenen, dus ik ben precies op tijd binnen. Toch blij dat ik nog even m'n eindje om heb gemaakt.

Score van de eerste week op de nieuwe fiets

Geen opmerkingen: