woensdag 18 juli 2007

Rondje Kaag-Braassemermeer, 38 km

Na wat korte rondjes in de omgeving vandaag de eerste wat langere tocht met de nieuwe fiets. Dit rondje is een oude bekende, maar het is lang geleden dat ik het voor het laats heb gereden. Ik wist dat sommige punten waar je af moet slaan verstopt waren in bochten, maar ik heb ze allemaal weer kunnen vinden. Bij Roelofarendsveen kwam ik wel even aan het zoeken, daar was opeens een heel nieuw viaduct. Nu echt een aparte route voor fietsers, waar je eerst gevaarlijk langs de grote weg ging, echt een verbetering.
Wat betreft het weer: Eindelijk een zonnige middag en aangename temperatuur om te fietsen. Op de open polderwegen stond wel veel wind. De laatste 10 kilometer vielen me zwaar, maar het was absoluut de moeite waard.

Bloemen in de Veenpolder

Geen opmerkingen: